Кидаємо кістки!

Хочеш зайнятися астрагаломантіей і дізнатися, що чекає тебе в найближчому майбутньому? Не лякайся, нічого особливого для цього не потрібно. Просто купи звичайні кубики, які знайомі нам по настільним іграм.

Страшне і загадкове слово астрагаломантія означає просто-напросто ворожіння на кістках (різновид клеромантіі – ворожіння по долі), відоме з 2000 р. до н.е. Наші предки застосовували для цього таранної кістки, хребці і кісточки овець. Ті стародавні кістки були чотирикутні (щоб зручно було кидати). Потім у різних країнах робили найрізноманітніші кістки, іноді у них було по 20 граней. Виготовляли їх із дерева та каменю, слонової кістки і дорогоцінних каменів. Сучасні кістки це, найчастіше, кубики з пластмаси з мітками на кожній стороні. На стандартних європейських кістках – це точки, що означають цифри. Розташовані вони так: один навпроти шести, два навпроти п'яти і три навпроти чотирьох.

Щоб поворожити, потрібно зовсім небагато: бажання і одна, дві або три кістки.

ДВІ КІСТКИ

Кинувши дві кістки в накреслене коло, можна отримати відповідь на задуманий гобой конкретне питання. Для цього склади випали на костях цифри (не потрапила в коло кістка не приймається в розрахунок). Якщо випала одиниця – відповідь на твоє питання «так»; двійка – «ні»; трійка – «будь уважна»; четвірка – «будь розсудлива»; п'ятірка – «все буде добре!", Шістка – «звичайно»; сімка «вір »; вісімка -« будь терпляча »; дев'ятка -« неодмінно »; десятка -« навряд чи »; одинадцять -« дурниця »; дванадцять -« випадковість ».

НЕБЕЗПЕЧНІ КУБИКИ

У грецькій міфології є переказ, що пояснює походження азартних ігор і, зокрема, ігри в кості. Одного разу богиня випадку Тиха прогулювалася в тінистих гаях Олімпу, де її спокусив Зевс (тоді ще молодий гульвіса). Від цього союзу народилася дівчинка – незвичайне дитя, знаходило задоволення у вигадуванні різних ігор, де результат вирішував випадок. Вона з радістю дивилася на сварки, що виникали між гравцями, і вмовляла програли покінчити з собою. Потураючи своїй жорстокій дочки, Тиха обдарувала її будинками, у порога яких, заманюючи перехожих, горіли негаснущій лампи (прообрази сучасних казино).

Перші критичні згадки про гральних кістках зустрічаються ще у єгипетських історіографів, як про «дуже сумнівному методі ворожіння, що прийшов зі Сходу». Але все-таки єгиптяни здалися і почали скачувати маленькі кубики зі шматочків гною і кидати їх у води Нілу, щоб визначити, наскільки врожайним вийде рік. З Єгипту кістки перекочували до Греції, а звідти і в Римську імперію, де спочатку піддавалися гонінням з боку влади. Древній західний світ відчайдушно відмовлявся приймати витончене східне розвага.

У древній Британії гідне життя у кісток також склалася не відразу. Кістки з'явилися на Британських островах разом з послами турків-сельджуків з Моравії. Існує легенда, що перший англійський суверен – християнин Утара Пентрагон (батько знаменитого Артура), обходячи мисливські угіддя, натрапив на двох турків, схилених над розкресленим на піску полем з дивними символами.

Турки по черзі трясли порожній баранячий ріг і висипали з нього шестигранні кубики «з бісівськими знаками» на краях. Гнів праведного Утара не знав меж. Він розтоптав ріг, поламав кубики і одним помахом меча зарубав на смерть переляканих гравців. Не менш сумна доля спіткала гру і в Росії. Казанські мусульмани в знак смиренного поваги прислали російському царю Івану IV Грозному майстерно спрацьований набір гральних кісток. Для послів все скінчилося сумно.

КРУГ ДОЛІ (Одна кістка)

Якщо ти хочеш конкретизувати своє ворожіння, накреслив коло долі, розділивши його на 12 секторів (як на малюнку). Тим самим, ти можеш віднести суму, що випала на кістки, до певної сфери твого життя.

Ми вам хочемо представити сайт адвоката у кримінальних справах geyko.su. Якщо вам коли-небудь знадобиться допомога адвоката у кримінальних справах, то знайте, що краще юристів, які працюють там не знайти.

Значення чисел персональної кістки:

1 – сприятливе, але слід враховувати всі фактори;

2 – твій успіх залежить від друзів;

3 – знак успіху;

4 – тривога і розчарування;

5 – хороші події;

6 – невідомість, невизначеність;

ПЕРЕТВОРЕННЯ

Поява гральних і гадальних кісток йде в глиб далеких часів. Для визначення волі богів древні служителі самих різних культів використовували різноманітні предмети (наприклад, кістки тварин або палиці), які підкидалися і розсипалися на землі. За склався з цих предметів малюнку і определелялось бажання древніх богів. Цей ритуал дав початок багатьом ворожінням, популярним і в наш час.

Підкидання гральних кісток теж вважається відгомоном древнього культу. У середні століття вважалося, що гральні кістки ведуть початок з міста Hezart в Палестині, звідки і з'явилося саме поняття азартних ігор.

Зараз не викликає сумніву, що гральні кістки вперше з'явилися на Сході. До Європи вони потрапили, очевидно, завдяки арабським торговцям і мандрівникам. Особливого поширення з часом кістки отримали в Греції, де ними користувалися як для ворожінь, так і для різноманітних ігор.

Самі старовинні з дійшли до нас кісток (3 тис. років до Різдва Христова) були виявлені в царській гробниці в шумерському місті Ур. Зроблені з слонової кістки і з лазуриту, вони мають форму чотиригранної піраміди. Два кута кожної кістки (дві вершини піраміди з чотирьох) позначені особливими прикрасами.

Кубічні кістки з розміткою, практично ідентичною сучасної, були знайдені в єгипетських та китайських похованнях. Точки на гранях древніх гральних кісток часто зображувалися у вигляді стилізованого «пташиного очі». Самі кістки були різноманітних форм, але, в основному, двох видів: куби і астрагали (звідси і з'явилася назва «астрагаломантія» – ворожіння на двох кістках). Куби були схожі на сучасні гральні кістки. Астрагали були довгастими і мали лише чотири плоскі грані, на яких, порівняно з кубом, бракувало двійки і п'ятірки. Поряд з камінчиками, дощечками, бобами, паличками та іншими дрібними предмета ми, астрагали і куби служили для ворожіння і були присвячені богу Гермесу.

Ворожіння на кістках полягало в тому, щоб за допомогою жереба випробовувати своє щастя або дізнаватися волю богів. Для цього існували досить різноманітні способи: іноді варто було кидати кістки в воду, іноді їх кидали на особливі таблиці; надходили і в такий спосіб: ворожить в одну руку брав кістки за себе, а в іншу – кістка за бога і таким чином сам відповідав на поставлені богу питання.

Оракули вдавалися до клеромантіі (що означає «ворожіння по долі») в основному для пророкування майбутнього. Цим способом користувалися і в Дельфах, де практикувався особливий вид ворожінь по долі, і в Додоне, і в Ошітіі, а також в італійських святилищах, наприклад, у храмі Фортуни в Пренесте, в Оракул Гієрона в Птавіі, де Тиберій, за вказівкою жеребу, повинен був кидати золоті астрагали в воду. Вже в творах Гомера можна помітити, що, згідно з поданням древніх, жеребом керувала аж ніяк не проста випадковість, а божественна воля.

Спочатку боги за допомогою жеребу як би просто відповідали на запропоновані їм питання ствердно чи негативно. Згодом же в уста божества стали вкладатися слова і навіть цілі фрази – саме таким чином розвинулася рапсодомантія – особливий вид кледономантіі (система ворожінь, заснована на висловлюваннях богів). Наприклад, в Малому Оракул Геркулеса в Ахейському місті Буре відповіді божества отримували за допомогою кидання астрагалів на спеціальну таблицю. На цій таблиці були написані ділові поради і вислови божественної мудрості. Таким чином, волею богів, тобто випав жереба, кидаємо траплялося те чи інше вислів. Подібне прагнення поєднувати метання кісток з якою-небудь таблицею, яка містить готові відповіді та вказівки, зустрічається до сих пір

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *