Жінка за кермом: підбираємо гардероб

Чоловіків, які бажають дати пораду жінці за кермом з приводу вибору взуття чи одягу, завжди достатньо. Інструктор, напевно, порадить вам водити машину в кросівках, а чоловік – не наближатися до автомобіля в непрактично білому пальто. Однак, на щастя, на всі ці дурні поради ви можете не звертати жодної уваги. Втім, до деяких інших все-таки варто прислухатися!

Ми радимо вам зробити страховий КАСКО, як можна швидше, щоб по безглузду випадковість, коли ви потрапите в незначне ДТП, ви не потрапили в халепу. Щоб зробити розрахунок КАСКО вам краще звернутися на сайт insuri.ru. Бо саме там фахівці зможуть зробити вам точний розрахунок КАСКО.

Взуття для автогонщиця

Самий стійкий міф на цю тему звучить так: водити машину у взутті на підборах дуже незручно. Орієнтуючись на нього, деякі дівчата вирушають на уроки з водіння в кросівках, а потім усе життя мучаться зі «сменку», переодягаючись в машині свої стильні туфлі на шпильках на стоптані мокасини. А навіщо?

На самій-то справі водити машину можна практично в будь-якому взутті! Мабуть, виключення тут тільки два. Перше – це туфлі або чоботи на дуже тонких, високих і нестійких шпильках. Ви або швидко їх зламаєте, або доведеться тримати ноги весь час трохи навісу, не впираючись каблуками в підлогу. Так що ви дуже швидко втомитеся.

Друге табу – це взуття на товстій гнеться платформі. Кілька років тому вона була дуже популярна, і в деяких країнах навіть були прийняті закони, що забороняють сідати в ній за кермо. Справа в тому, що через не гнеться і товстої підошви нога дуже погано почуває педалі, а це сильно збільшує ймовірність аварій.

Вся інша взуття за кермом цілком допустима. Взагалі, фахівці кажуть, що справа не у взутті, а в машині. Наприклад, у вітчизняних маши, на яких, до речі, більшість з нас і отримує перші уроки водіння, важке зчеплення, «замислений» гальмо і повільний газ. У підсумку на педаль газу, яка до того ж знаходиться чомусь у наших машинах дуже високо, доводиться тиснути постійно. Тому дуже високий каблук або шльопанці з повним його відсутністю створюють масу проблем. У іномарок все зроблено куди зручніше, розташовані педалі більш «людяно», ноги з них не зісковзують, тому особливих проблем з вибором взуття у вас не виникне.

Так що тут все залежить від вашого стилю і особистих переваг. Втім, кілька корисних порад вам не завадять:

Вважається, що ідеальний варіант для жінки за кермом – це зовсім не кросівки, а туфлі-човники з досить м'якою підошвою і каблуком 3-5 см.

Вибираючи взуття, звертайте особливу увагу на каблуки. Причому принципова навіть не стільки їх висота, скільки стійкість. Так, наприклад, досить широкий і стійкий каблук заввишки 15 см куди краще, ніж тонюсінька 5-сантиметрова «чарочка».

Якщо ви тільки починаєте водити машину, то перед тим, як одягти взуття на високому каблуці, спробуйте поїздити на машині в більш зручного взуття, щоб «відчути» педалі.

Вибираючи взуття на зиму, пам'ятайте, що чоботи або черевики з високою шнурівкою іноді здавлюють ногу і порушується кровопостачання, а також сковують рухи. Причому найбільш незручно, коли взуття настільки вузька, що нога в районі щиколотки згинається дуже погано.

Настільки ж погано і невпевнено ваша нога відчуватиме педалі і у взутті на жорсткій гнеться підошві.

Купівля машини – прекрасний привід заощадити на зимових чоботах. Занадто тепла взуття за кермом не тільки не потрібна, а й небезпечна. Справа в тому, що якщо в нормальних умовах ступня ноги виділяє до 60 г вологи в добу, то тепло печі і занадто тепле взуття збільшать цей показник в 2-3 рази.

З цієї ж причини взимку, при працюючій печі не варто їздити у взутті з синтетичних матеріалів, в якій нога не «дихає».

А от купуючи взуття на літо, зовсім не варто відмовлятися від зручних відкритих шльопанців. Тільки вибираючи їх, стежте, щоб нога з них не вискакувала, а підошва була не надто слизькою.

Якщо ви вирішили підійти до вибору взуття вже зовсім серйозно, можна пошукати спеціальну «автовзуття», яка є у деяких марок, наприклад, у Cesare Paciotti, Aldo Brue, Ganfranco Ferre, Alberto Guardiani і у деяких інших. Не сказати, правда, що вона відрізняється особливою елегантністю, оскільки по стилю ближче всього до мокасинам або шкіряним капцям з гумовою підошвою (американці їх називають драйв-шуз).

Спідниця або штани?

Це ще одне принципове питання, коли мова йде про жіночу автоекіпіровке. Звичайно, ніхто не сперечається, що в брюках водити машину зручніше, особливо в джинсах. Однак це зовсім не привід відмовлятися за кермом від жіночного стилю і забувати про спідниці. Єдина проблема – це довгі та вузькі спідниці. У них не тільки незручно вести машину, але і сісти в неї елегантно виходить мало у кого. Втім, якщо сісти вам вдалося, то в машині спідницю можна трошки підняти і тоді ніяких незручностей не буде. А сидить поруч чоловік буде просто щасливий!

Взагалі-то, в спідницях не стільки незручно водити машину, скільки сідати і виходити з неї. Наприклад, якщо ви вибрали пишну і досить довгу спідницю, то перш, ніж сісти в автомобіль, її потрібно злегка підібрати на рівні стегон, потім сісти на сидіння, і лише потім переставити ноги в салон (обидві одночасно – це загальне правило для жінки). До речі, всі складки на спідниці потрібно розгладити до того, як ви сіли. Робити це потім, підводячись і розгладжуючи їх під собою, вважається поганим тоном.

Чи тепло тобі, дівчино?

Тепер поговоримо про вибір верхнього одягу. Будь-яка жінка, навіть сама ортодоксальна любителька хутра, знає, що водити машину в шубах або дублянках не дуже зручно. А якщо вони ще й довгі – то практично неможливо. Те ж саме відноситься і до масивних пальто і курток. У всьому цьому відчуваєш себе за кермом вкрай неповоротко, та й при включеній грубці в такій екіпіровці дуже жарко.

Хтось вирішує цю проблему, заощадивши на покупці шуби і віддавши перевагу коротку курточку чи відносно легке пальто. До речі, дуже зручна і практична для водіння машини класична англійська простьобана куртка-квілт. На відміну від спортивних курток, вона прекрасно поєднується не тільки брюками, але і з будь-якими, навіть самими гламурними спідницями і сукнями. При цьому вона не мнеться, непогано тримає тепло і не обмежує руху. Квілт був створений для верхової їзди, а тому ідеально підходить для поїздок на будь-яких конях, нехай навіть і залізних.

Другий варіант – не відмовляти собі в задоволенні надіти шубу, або дублянку або дороге довге пальто, але перед тим, як сісти в машину (або вже в ній) просто знімати свою дорогоцінну «шкурку» і акуратно складати на задньому сидінні. Якщо на вулиці не дуже холодно, грубка в машині працює добре, а на вас одягнуте не плаття з оголеними плечима, а щось тепліше – ви в машині не замерзнете.

І ще з приводу головних уборів … Кепки, капелюхи з великими полями і особливо капюшони краще в машині не надягати, так як вони сильно обмежують огляд. Крім того, при працюючій печі в них ще й жарко.

Втім, любителькам одягатися взимку занадто легко і сподіватися тільки на піч, варто передбачити і запасний варіант на випадок непередбаченої поломки машини. Найпростіший варіант – завжди тримати в багажнику якусь стару теплу куртку, шапку і плед. Тоді ви завжди зможете, не замерзнувши, дочекатися аварійки, навіть якщо опинилися в 20-градусної мороз десь за містом.

Окуляри очками ворожнечу

Сонячні окуляри – це те, без чого сідати за кермо може бути дуже небезпечно. Причому вони необхідні в будь-який час року. Влітку – щоб врятувати очі від яскравого сонця, світиться прямо в обличчя, а взимку – щоб уберегтися від сліпучо білого снігу. Бажано, щоб сонячні окуляри для водіння постійно лежали в бардачку вашої машини. Хіба мало в якій ситуації ви опинитеся, і як протягом дня зміниться погода!

Тема окремої розмови – якість і покриття лінз. Пам'ятайте, що сонячні окуляри – це те, на чому економити не варто. І справа тут зовсім не в бажанні повипендріваться! Просто дешеві окуляри не тільки спотворюють правильну передачу кольору, але і викликають втому і навіть захворювання очей. Найкращий варіант – якщо лінзи зроблені з оптичного скла і є фотохромними, тобто змінюють свою проникну здатність в залежності від освітленості. Їх зазвичай називають «хамелеонами», а колір їх стекол залежить від яскравості сонця і від того, чи світить воно взагалі. Крім того, окуляри повинні бути поляризованими, тобто гасять сонячні відблиски на поверхні води, мокрій дорозі і снігу.

Якщо ви купуєте не «хамелеони», то зверніть увагу на те, наскільки сильно затемнені окуляри. Якщо вони надміру темні, то ви не зможете використати їх у сутінках для захисту від сліпучого світла фар їдуть на зустріч автомобілів. Світлі ж не захистять очі від сонця. А от питання кольору стекол не настільки принципове, хоча фахівці радять не вибирати для водіння червоні та рожеві окуляри. А найкраще захистять від яскравого сонця і засліплюючого снігу окуляри з зеленими стеклами.

І про рукавичках

Професійні автогонщики переконані, що рукавички запобігають ковзання рук по керму, а також дозволяють зменшити силу хвата і знизити стомлюваність суглобів. Та й в екстремальних ситуаціях, коли удар коліс автомобіля про якусь перешкоду передається на кермо і може вибити його, рукавички просто необхідні.

Втім, навіть якщо ви їздите на хорошій міської машинці, а ганяєте по трасі на спортивному автомобілі, рукавички все одно не завадять. Класика – це традиційні автомобільні рукавички з обрізаними або трохи зрізаними «пальчиками», або з прорізами на згинах пальців, а також з фіксатором на зап'ясті у вигляді кнопки або липучки. Саме так виглядають рукавички, які можна купити в автосалонах провідних автомобільних марок.

Проте жінка може замінити цей аксесуар для автогонщиків і звичайними шкіряними або замшевими рукавичками. Бажано тільки, щоб вони були не занадто щільними і не заважали б пальцях відчувати кермо.

До речі, все вищесказане – ще не привід забути про таку корисною в машині речі, як комплект гумових або бавовняних рукавичок «на всякий випадок». Ну не одягнете ж ви свої тоненькі замшеві рукавички пісочного кольору, щоб залізти під капот залити стеклоомиватель або щоб відкрити кришечку бензобака на заправці!

Безпека, практичність або краса?

Взагалі, вибираючи одяг, взуття та аксесуари для водіння машини, будь-яка жінка стикається з тим, що їй буває важко дотримати три умови: краса, безпека і практичність. Що ж повинно бути головним? Ну, безпекою жертвувати точно не варто! Тому все те, що сковує за кермом ваші рухи, заважає огляду і відволікає краще з гардеробу виключити. А ось жертвувати красою заради практичності не варто. Зрештою, водіння машини – це задоволення, а не робота біля верстата. І виглядати за кермом потрібно так, щоб відчувати себе впевненою і чарівною.

Любите білий колір? Сміливо надягайте біле пальто або штани! Просто намагайтеся бути трохи акуратніше, частіше мийте машину зовні і чистіть зсередини – і з вашими білими речами нічого не трапиться.

Ну і що, що через частого натиску на педаль взуття псується і обдирається (особливо сильно страждає п'ята і каблуки)! Це ще не привід забути від улюблених туфлях або чоботях! До речі, багато особливо практичні жінки, сідаючи взимку за кермо, відмовляються від замшевого взуття на користь більш практичною шкіряного. Адже в холодну пору року на килимку під ногами зазвичай накопичується бруд, а замшеве взуття відчистити потім набагато складніше. Втім, якщо регулярно мити килимки – ваша любов з замшевої взуттям буде взаємною.

Машину під стиль або стиль під машину?

Жодному чоловікові ніколи не прийде в голову купувати машину під колір улюбленого пальто! А жінці – прийде! Іноді ж, навпаки, коли якісь деталі гардероба підбираються під колір і стиль автомобіля. І в цьому немає нічого поганого! Дійсно стильна дівчина повинна бути «в образі» і у власному авто.

Для тих, хто не впевнений у власних силах, стилісти дають такі поради:

З дуже помітною машиною (наприклад, з кабріолетом або просто з дорогим авто яскравого кольору) ідеально поєднується настільки ж дорогий і гламурний стиль: хутра, прикраси, дизайнерські речі, насичені відтінки, мереживо, оксамит. Якщо джинси – то тільки дуже дорогі. І ніякого скромненько «помоечний» стилю з речами блекленькіх квітів і демократичним трикотажем.

Спортивна машина поєднується з гардеробом в тому ж стилі: дорогий велюровий спортивний костюм, олімпійки з кричущими написами, величезні темні окуляри.

Класичний автомобіль, дизайн якого навіває спогади про стиль ретро, вимагає в одязі консервативності і натяку на моду часів наших мам. Ви можете виглядати як аристократична леді або витончена інтелектуалка, але у вашому арсеналі в будь-якому випадку має з'явитися кілька вантажних дрібничок.

Любителькам серйозних і пафосним «чоловічих» машин варто дотримуватися образу впевненої в собі ділової жінки: дорогі строгі костюми, стримані кольори, класичний стиль і дорогі аксесуари.

А якщо ж ви віддаєте перевагу малюсінькі чисто жіночі машинки, виглядати потрібно якомога повітряні і забавніше: життєрадісні кольори, мініатюрні платтячка, маленькі сумочки і велика кількість біжутерії.

Якщо ж ви – прихильниця французьких машин, доведеться відповідати їх шарму і спробувати перетворитися в справжню парижанку: все гранично жіночно, хвилясті силуети, банти і елегантна взуття.

А ось власниці не дуже пафосних і дуже практичних міських машин можуть і в одязі дозволити собі абсолютний комфорт і зручність: мокасини, джинси і затишний трикотаж – ось те, що вам потрібно.

До речі, якщо зі стилем ви вже давно визначилися, а купувати авто тільки збираєтеся, може спробувати обрати машинку виходячи не з об'єму двигуна і дизайну салону, а зі своїх переваг в одязі? Це вже точно буде дуже по-жіночому!

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *