Будинок і домогосподарка

Практично кожна жінка, ще будучи маленькою дівчинкою, знайома з поняттям «генеральне прибирання». Як правило, виникає в таких ситуаціях конфлікт, який можна охрестити як будинок і домогосподарка. З величезним старанням дружно всією сім'єю або одна жінка приймається розгрібати все завали, які накопичувалися місяцями завали, і в кінці дня, впоравшись зі справами, падає або падають все від втоми.

Звичайно, після всіх цих пекельних праць не з'являється жодного бажання робити генеральне прибирання та прибирання взагалі як мінімум в найближчий місяць. Проте безлад в одній кімнаті починає переповзати по всій квартирі ледь не наступного дня. Виникає питання: хіба з такого замкнутого кола немає виходу? Природно, є, і навіть не один. Найпростіший спосіб, якщо немає можливості найняти хатню робітницю, полягає в чіткому плануванні свого часу, який в бізнесі називається тайм-менеджментом.

Якісь кілька років тому з'явилася система організації господарства і життя, яка в перекладі з англійської мови означає «літаючі домогосподарки». Її зміст полягає в тому, щоб навчитися легко, без завалів і нервових зривів справлятися з домашніми справами, як би летячи над ними. Треба сказати, що всі принципи літаючих домогосподарок можна застосувати до будь-якій сфері діяльності: як до роботи, так і до особистого життя.

Щоденні турботи представляють собою невеликий перелік звичайних справ, які жінці потрібно виконувати щодня. Частина з них домогосподарка без всяких систем звикла робити, а ось якимись стабільно ігнорує і в результаті цього втрачає велику кількість часу і нервів.

Для початку рекомендується скласти два списки справ на папері – ранкових і вечірніх. Ранкові справи повинні виконуватися відразу, після того як ви прокинулися. І якщо ви тільки починаєте летіти над своїм господарством, то вона повинна бути максимально елементарної:

1) одягнутися, привести своє обличчя і волосся в належний вигляд;

2) заправити ліжко (якщо в ній вже ніхто не спить);

3) прибратися на кухні, вимити посуд і раковину.

Починати ранок саме з приведення себе в належний вигляд – особливо важливий момент. Щоб змінити своє життя на краще, потрібно почати зі зміни самої себе. Як правило, жінки починають займатися справами, будинком, дитиною в неохайному вигляді. Може бути, коли ви більшу частину часу перебуваєте вдома, то немає сенсу наводити повний макіяж, але вмитися і акуратно укласти волосся не так і складно. Будинки потрібно носити той одяг, в якій не соромно буде зустріти несподіваних гостей.

Що стосується вечірнього списку справ, то це найважливіша рутина. Для його вирішення потрібен певний час. Більшість виконують її або під час готування, або після вечері.

1. Почистити свою раковину до блиску.

2. Викласти одяг на завтра і покласти в прання брудну білизну.

3. Вмитися і почистити зуби.

Після того як жінка-домогосподарка привчитися на автоматі виконувати такі, в общем-то, нескладні справи, можна додавати до списків якісь свої завдання, які ви давно хотіли почати робити, але так і не змогли. У цьому випадку конфлікту будинок і домогосподарка можна буде благополучно уникнути.

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *