Ваше ставлення до одягу

Ваше ставлення до одеждеВстречают, як відомо, по одягу, а проводжають – по цьому самому

Тому одягу треба приділити велику увагу, особливо, якщо «цей самий» погано варить. Отже, подивимося хто, як і чому належить до одягу.

Типи ставлення до одягу

ЕСТЕТИЧНИЙ

Людина завжди елегантний, підтягнутий. Одягається з урахуванням віку і недоліків фігури. Перевагу віддає класичному і романтичному стилям, неяскравим кольорам і матовим тканинам. Ніяких там кричущих аксесуарів і яскравих крупних прикрас.

Естетичні натури часто відвідують покази мод, салони провідних модельєрів і модні магазини, але інтерес до моди відносний, для себе вибирається лише те, що відповідає власній зовнішності і смаком.

Естетичний тип ставлення до одягу не залежить від професії, швидше від любові до власної персони.

РАЦІОНАЛЬНОЇ

Для такої людини головне в одязі – практичність, добротність і функціональність. Найчастіше гардероб продумується до дрібниць, складається з обмеженої кількості речей, нічого зайвого. Все раціонально, практично і не випадково. Покупки носять плановий характер, ретельно обмірковуються за кілька місяців або напередодні сезону.

Жінка такого типу тяжіє до класичного стилю, практичним фасонам, міцним, немнущіхся і немарким тканинам.

Здійснюючи покупку, людина в першу чергу думає про те, скільки він зможе проносити цю річ, скільки разів випрати і почистити, а зовсім не про те, чи підходить йому наряд чи ні, в моді він чи ні.

Раціоналісти часто шиють і в'яжуть самі з міркувань економії і практичності, однак, берегти гроші на купівлю потрібної одягу вони не будуть і точно все розрахують. Якщо є впевненість, що дорога річ прослужить довго і тим самим окупить себе, то на її покупку гроші можуть збиратися.

Одяг носять довго, іноді десятиліттями. Плаття можуть перекроюватися і перероблятиметься неодноразово, потім їх перешивають дітям. Прямо як дідусеві валянки.

ЕКСКЛЮЗИВНИЙ

Це творчі особистості, які ексклюзивністю одягу підкреслюють індивідуальність. Їх моделі або куплені у відомого модельєра, або створені самостійно, але ніколи нікого не повторюють.

У ексклюзівщіков часто присутня любов до ручної роботи: ткацтво, розпис по тканині, вишивка та інші обробки.

Ексклюзивний одяг може і не привертати до себе уваги, вона швидше колекційний екземпляр для цінителя. Ексклюзивний одяг може бути зовні неяскравої, скромною, але вона досить дорога через великий відсоток ручної роботи.

ПРЕСТИЖНІСТЬ

Це як раз ті, яких зустрічають по одягу і проводжають по ній же. Такі люди прагнуть показати своє соціальне і матеріальне становище, одягаючись в дорогі і фірмові вироби. Причому, на марку акцентується увага. Одяг настільки дорога, що доступна тільки обраним.

Демонстрація свого престижного становища, матеріального достатку не завжди властива реально дуже багатим людям і навіть, навпаки, у багатьох країнах Європи та в Америці серед сучасних мільйонерів вважається просто непристойним одягатися відмінно від рядового громадянина.

Загалом, така манера одягатися – це просто спроба самоствердження. В їх гардеробі може знаходитися така кількість шуб і костюмів, що багато вироби можуть вдягатися всього один раз в житті, а інші просто порошаться в шафі. Такі люди, як правило, зі зневагою ставляться до натовпу, однак, від неї і залежать, так як не було б натовпу, не перед ким було б випендрюватися.

Одержимий

Це випадок такої ж важкий, як і попередній. Бажання мати все нову і нову одяг переходить у таких людей в манію. Гардероб розширено без всякої міри, але надіти завжди нічого, так як речі погано комплектуються, часто не поєднуються один з іншого.

Подобається абсолютно все, що ново, модно, яскраво, незвично.

Моральний знос речі настає швидко, як тільки притупляється відчуття новизни, тому після деякої шкарпетки річ осідає баластом в гардеробі. Жінки і чоловіки такого типу витрачають багато грошей на новий одяг і тканини, але в силу недостатньої функціональності і смаку гардероб їх завжди не влаштовує, і вони часто незадоволені тим, як одягнені. Одержимі ніби і хотіли б добре одягатися, та ніяк не виходить. Просто емоції при вигляді нової шмотки треба контролювати.

НЕВПЕВНЕНОСТІ

Людина, яка ніколи не знає, як слід одягатися і що слід купувати. Купити річ – ціла проблема.

У таких людей, як правило, підвищена тривожність і розвинені різні комплекси неповноцінності і некрасиво. Одягаються вони «не для того, щоб, а потім, як би чого». За невпевненістю часто заховані несвідомі страхи. Одяг виявляється предметом серйозних переживань. Такі люди вибирають одяг годинами, вони ніколи не впевнені в правильності вибору. Помисливість – основна риса їхнього характеру, говорити компліменти таким жінкам марно, все одно не повірять.

СТАНДАРТНИЙ

Тут характерна любов до більшості, і вже не дай Бог якось виділитися з сірої маси. Ось вони-то і купують ширвжиток, заради того, щоб бути «як усі», вони готові носити невідповідні і незручні речі.

ВИДEЛЯЮЩІЙCЯ

Така жінка воліє супермодну, а іноді аж надто своєрідну або трохи дивну одяг. Вибираються химерні, незвичайні фасони, своєрідні, крикливі, яскраві аксесуари і тканини. Хочеться довести, що ти особистість, і звернути на себе увагу. Виділяються завжди стежать за модою, правда, іноді абсолютно не співвідносять її зі своєю зовнішністю і фігурою. Вони ніколи не з'являться в одній і тій же речі там, де їх вже в ній бачили.

Люди такого типу відрізняються ще й особливостями в манері носіння oдeжди. Їм часто властивий максималізм в використанні модних деталей, наприклад, речі екстремальної довжини, або дуже короткі, або дуже довгі, але не такі, як у всіх. Розрізи в одязі такої жінки досить відверті і можуть викликати осуд у моралісток, панчохи незвичайної фактури, яскраві та екзотичні і т. д. Прагнення привертати увагу, виділитися з натовпу призводить до того, що такі люди першими виносять моду на вулицю, вони відкриті до всього новому і незвичному, використовують крайній авангард, прагнуть випередити інших. Часто змінюють гардероб. Виділяється властиве почуття гостроти моди і не випадково багато серед них професійних моделей.

БEЗPAЗЛІЧHИЙ

Таке ставлення частіше зустрічається у людей похилого віку, або коли у людини горе, депресія, глибока заглибленість у роботу. Часто такі люди відчувають потребу у відпочинку та відновлення сил.

Їм абсолютно наплювати, як і у що вони одягнені. Вони носять темні тони, часто доношують речі за кимось. Одяг може бути абсолютно в жалюгідному стані, проте, на моду, акуратність і красу їм наплювати.

АКУРАТНИЙ

Тут інший зрушення. Люди зациклені на параметрі акуратності в одязі. Для них важливо, чтoби одяг був бездоганно зшита, акуратно відстрочені всі шви і деталі, всі гудзики пришиті і застебнуті. Підвищено вимоги до чистоти і відпрасованій вироби. При цьому не важливо, модне виріб чи ні, старий чи новий, що підходить або не дуже. Найменші відхилення від високоопрятного виду (плями, помятость, спуск петель в тканини) псують настрій на кілька днів.

КОМФОРТНИЙ

У таких людей найважливіше – психофізіологічна комфортність. Головне, щоб було зручно: не утруднювало, не жало, було в міру тепло і м'яко, не впадало в глaзa, було пристойно ситуації і суспільству. Одяг в першу чергу повинна супроводжувати відпочинку і відновлення сил.

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *