Виходимо знову на роботу. Частина 2

Продовжимо розмову про те, як після тривалого періоду декретної відпустки знову вийти на роботу без проблем.

Ви мобільні.

Зрозуміло, роботодавець розуміє, що ви молода мама і діти потребують вас. Значить, вас буде складно викликати на роботу у вихідні або відправити у термінове відрядження. Але це не означає, що все так погано для наймача і питання мобільності взагалі не повинен обговорюватися.

З самого початку потрібно позначити умови, за якими ви повинні забирати дитину з садка в 19 годин, ви готові працювати от в такому режимі, і ви не зможете робити більшого, наприклад, вийти на роботу у вихідні, але ці обіцянки ви стримаєте. Але обов'язково необхідно обговорити і форс-мажорні ситуації, які трапляються на будь-якій роботі. Наприклад, так: «Але якщо трапиться щось непередбачене, я знайду з ким залишити дитину». Ніщо не заспокоїть роботодавця так, як сам факт обговорення цього питання. Він зрозуміє, що ви продумали все і зможете швидко увійти в процес роботи.

Ви відкриті для переговорів.

В основному переговори у вашому випадку відбуваються при обговоренні можливості більш вільного графіка роботи, якщо не вважати, звичайно, обговорення зарплати. У Франції, наприклад, прийнятий закон, по якому, якщо роботодавець згоден, людина може працювати лише чотири дні з п'яти, відповідно отримуючи меншу зарплату. Але в нашій країні такого закону немає, а значить, ви самі повинні промацати грунт: наскільки необхідно ваша присутність в офісі і як в компанії ставляться до запізнень.

Ідеальний варіант, якщо ви зможете поговорити з кимось із співробітників, нехай навіть колишніх. Це необов'язково повинен бути близький друг, який розповість вам все без приховування. Навіть невеликого знайомства досить, щоб з'ясувати істинний графік роботи. Наприклад, одну молоду маму на співбесіді переконували, що в 18.00 всі співробітники спокійно розходяться по домівках, а «розвідка» донесла, що на того, хто посміє покинути офіс раніше восьмої вечора, дивляться як на вкрай неблагонадійного співробітника. Так що ваша мета – поєднати бажане і реальність, а також свої інтереси й інтереси роботодавця.

Ви організована.

Що точно відрізняє будь-яку маму, так це організованість. Це цілком вагомий козир на співбесіді. Покажіть, що ваші здібності до організації перевершують найсміливіші очікування. Доведіть, що при необхідності зможете не тільки делегувати будь-які обов'язки, а й простежити за їх виконанням. Це дуже корисне вміння і в професійному житті, і в сімейному. Тим більше, робочий день може затягнутися і треба подумати про все: хто ввечері займеться дітьми, хто їх погодує і чим.

У вас, звичайно, вже є готові відповіді: ви плануєте меню відразу на тиждень, а якщо ви пізно повертаєтеся додому, няня укладає дітей сама. Це той спосіб життя, який дозволить вам не загнати себе. Описавши логічну й чітку схему «управління дітьми», поясніть наймачеві, що той же принцип організації ви цілком можете застосувати і на робочому місці для ще більшої ефективності.

Які пропозиції треба говорити ви вже знаєте, а от дві фрази, які не можна вимовляти навіть наодинці з самою собою. «Я не зможу!» Ви виношували дев'ять місяців малюка, народили його, вигодували і виховали або, по крайней мере, перебуваєте в процесі виховання – і чогось не зможете? Такого не може бути! «Так не можна!» Можна. Можна будувати своє життя по-всякому – головне, щоб вашій родині було зручно.

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *